دیتاها و آموزش های گزیده

دیتاها و آموزش های گزیده

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ
دیتاها و آموزش های گزیده

دیتاها و آموزش های گزیده

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

MindMapper 16 Arena بهترین نرم افزاری برای سازماندهی و ساختار دادن به مطالب ذهنی


این نرم‌افزار برای کشیدن نقشه‌ذهنی (Mind Map) کاربرد فراوانی دارد و امکانات ویژه و زیادی برای کشیدن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 16MindMapper Pro نرم‌افزاری خوش‌دست و کاربردیست که به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت و به‌آسانی نقشه‌های ذهنی خود را به صورت گرافیکی و با تفهیم‌پذیری بالا ترسیم نمایید. ترسیم ایده‌ها و طرح‌ها به‌صورت گرافیکی سبب می شود که راه‌‌حل مشکلات پدیدار و تجزیه و تحلیل طرح‌ها راحت‌تر و ساده‌تر گردد. تهیه و ترسیم نقشه‌ها به‌راحتی چسباندن تمبر بر روی نامه است، به راحتی گرفتن و انداختن نمودارها، چارت‌ها و اشکال به درون محیط کار. نقشه‌ها ، دیاگرام‌ها و فلوچارت‌ها و اشکال گرافیکی از پیش ساخته‌شده توسط MindMapper Pro به‌صورت تصاویربرداری هستند که کمترین افت کیفیت را در بزرگنمایی‌ها دارند. این نرم افزار به پرورش ایده‌های شما و تقویت تفکر و به ثمر رساندن آنها شما در بهتر زندگی‌کردن یاری می هد.

 

نقشه‌ذهنی چیست؟ نقشه‌ذهنی مجموعه‌ای از دیاگرام‌ها برای نمایش کلمات، ایده‌ها، فعالیتها و موارد دیگر است که حول یک نقطه مرکزی یا کلمه کلیدی به‌طور محوری کشیده می‌شود. نقشه ذهنی برای ایجاد، تصویرکردن، ساختاردهی و طبقه‌بندی ایده‌ها در زمینه‌های مطالعات و تحقیق، حل مسئله و تصمیم‌سازی کاربرد دارد. با استفاده از نقشه‌ذهنی می‌توان به‌سرعت ساختار یک موضوع را شناسایی نمود و همچنین ارتباط بین اجزای سازنده موضوع را درک کرد. استفاده از نقشه ذهنی بسیار آسان است. کافی است برای استفاده از آن یک برگ کاغذ بردارید، یک دایره یا بیضی وسط صفحه بکشید و عنوان موضوع مورد نظر را درون آن بنویسید. سپس با اضافه‌کردن شاخه های مختلف متصل به مرکز، موضوعات جانبی را اضافه نمایید. هر شاخته می‌تواند زیر شاخه‌های مختلف داشته باشد. می‌توان برای هر موضوع در هر شاخه از رنگ‌های مختلف استفاده نمود و حتی می‌توان شکل‌های مختلفی را کنار موضوعات اضافه نمود.


کمکی که این نرم افزارمی‌تواند به شما بکند از دو نوع است:

  • به خود شما کمک می‌کند که تمام جوانب موضوعی که در ذهن دارید را یک جا جمع کنید تا چیزی از قلم نیافتد و نیز تصویری جامع از موضوع مربوطه ایجاد کنید.
  • به دیگران کمک می‌کند که در انبوه مطالبی که ارائه می‌دهید گم نشوند و سررشته‌ی موضوعات را همواره در دست داشته باشند و نهایتاً درک خوبی از موضوع ارائه‌شده توسط شما به دست بیاورند.
  • برای استفاده از این نرم افزار پس از نصب گزینه Free Trail  را انتخاب نمائید تا 30 روز بتوانید از این نرم افزار استفاده نمائید البته قبل از اتمام 30 روز با استفاده از MindMapper16ArenaTrialReset نرم افزار  را ریست نمائید به این طریق می توانید حالا حالا ها از این نرم افزار استفاده نمائید تا کرک آن را تولید کنند.


برای دیدن تصاویری از محصولات این نرم افزارکه دیگران تولید نموده اند روی لینک های زیر کلیک نمائید :
1-  Birthday    
2-دستگاه عصبی
3- ترسیم گر ذهن
4-   زبان فارسی 3
5- برنامه ریزی درسی