دیتاها و آموزش های گزیده

دیتاها و آموزش های گزیده

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ
دیتاها و آموزش های گزیده

دیتاها و آموزش های گزیده

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

دسترسی به سورس فایل های SWF به کمک نرم افزارSothink SWF Decompiler 7.4 Build 5320

 Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5320 نرم افزاری قوی و حرفه ای برای تبدیل کردن  کامل فایل های فلش SWF به فرمت Fla یعنی سورس اصلی و قابل ویرایش این گونه فایلها می باشد . در واقع به کمک این نرم افزار توانمند ُ شما می توانید یک فایل فلش swf را شکافته و تغیراتی در آن ایجاد کند ،تغییراتی از قبیل :عکس ها(در فرمتهای Jpg، Bmp، Png)، آهنگ ها (Wav و Mp3)، فونت ها، دکمه ها، متون و ... را استخراج کرده، در کامپیوتر خود ذخیره کرده و یا در ساخت پروژه های SWF خود از آنها بهره ببرید.

این نرم افزار همچنین توانایی استخراج ActionScripts را در قالب File های txt و bin را دارا می باشد.هچنین دارای ابزاری مجانی به نام SWF Catcher می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که File های SWF داخل وب سایت ها را به آسانی ذخیره کرده (فقط در IE و Firefox)، سپس به وسیله Sothink SWF Decompiler آنها را به سورس file های SWF تبدیل کنید.
این نرم افزار با تمام نسخه های File های SWF سازگار بوده و از نسخه های 6 تا 8 File های Fla نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های نرم افزار Sothink SWF Decompiler 

  • تبدیل کامل و سریع SWF به Fla
  • توانایی تبدیل تمام نسخه های File های SWF به File های Fla (نسخه های 6، 7 و یا 8)
  • تبدیل، نمایش و استخراج تمام عناصر File های SWF و ذخیره آنها در گروه های طبقه بندی شده مانند : اشکال، تصاویر، صدا ها ، فونت ها، متون، دکمه ها، فریم ها، اکشن ها و ...
  • توانایی استخراج کلیپ های ویدئویی از File های SWF و ذخیره آنها در فرمت Fla
  • توانایی تبدیل File های SWF ـی که دارای کلیپ های ویدئویی می باشند به Fla
  • پشتیبانی کامل از ActionScript 2.0
  • توانایی نمایش منظم کد های Sctipt در برنامه و توانایی استخراج این کد ها در هنگام تبدیل SWF به Fla
  • توانایی استخراج ActionScripts در فرمت as
  • دارای یک Player داخلی با قابلیت نمایش File های flash
  • دارای ابزاری مجانی به نام  SWF Catcher برای ذخیره سریع File های Flash در مرورگر های IE و Firefox



قسمت دوم کتاب های Tiny Talk یعنی 3Aو 3B

در این پست قسمت دوم کتاب های آموزش زبان انگلیسی  یعنی TinyTalk3BSB و TinyTalk3ASB جهت علاقه مندان به این کتاب های ، برای دانلود قرار داده شده است . این دو کتاب نسخه Student book(کتاب دانش آموز) می باشد . امیدوارم علاقه مندان آموزش زبان انگلیسی به ویژه دانش آموزان عزیز که در این فصل  تابستان دارای اوقات فراغت بیشتری هستند با مطالعه این کتاب ها در کنار رفتن به آموزشگاههای زبان انگلیسی ، در فراگیری این زبان موفق و پیروز باشند . امروزه دانستن این زبان یکی از ملزومات امر آموزش بدون مرز می باشد .

پسورد فایل : amirkhani.blogsky.com





دانلود کتاب های آموزش زبان انگلیسی Tiny Talk

یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی موفق برای کودکان ، مجموعه کتاب های Tiny Talk  می باشد که امروزه در برخی از آموزشگاه های زبان سطح کشور تدریس می شود و با توجه به تقاضای فایل پی دی اف آن در برخی از سایتها ،لازم دونستم لینک دانلود قسمت اول آنها که شامل 5 کتاب  PDF اول Tiny Talk را برای شما عزیزان جهت استفاده در کامپیوتر های خانگی و انواع تبلت ها ، قرار دهم .






دانلود Keygen تمامی محصولات شرکت Adobe نسخه CC

اگر شما محصولات جدید ادوبی (نسخه CreativeCloud) را به صورت جداگانه نصب و استفاده کرده‌اید، می‌توانید از لینک زیر فایل Keygen  را برای اکتیو کردن آنها دریافت نمایید.

در این Keygen  تست شده محصولات Adobe CC شامل Adobe Photoshop CC، Adobe Flash Pro CC، Adobe After Effects CC، Adobe Illustrator CC، Adobe Premiere Pro CC، Adobe Dreamweaver CC، Adobe InDesign CC، Adobe Audition CC، Adobe Prelude CC، Adobe SpeedGrade CC، Adobe InCopy CC، Adobe Bridge CC ، Adobe Speedgrade CC، Adobe Muse CC و … فعال می شوند .

پسورد فایل: amirkhani-download.blogsky.com



اکتیو کردن ویندوز 8.1 و 8 و آفیس 2013 با KMSpico 9.2.3 Final

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران پس از نصب ویندوز و یا آفیس با آن مواجهه می شوند ، همین رفع محدودیت و اکتیو کردن این دو برنامه و سیستم عامل می باشد.و با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های آفیس 2013 و ویندوز 8 شما نیاز به نصب کرک این برنامه دارید تا بتوان از نرم افزار  Microsoft Office 2013 وسیستم عامل Windows 8برای مدت طولانی استفاده نمایید.

KMSpico 9.2.3 Finalبرنامه بسیار عالی برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸ و همچنین آفیس۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد .

در لینک زیر کرک ویندوز8و آفیس 2013 جهت استفاده شما عزیزان قرار داده شده است.

پسورد این فایل فشرده :amirkhani-download.blogsky.com


مشاهده فایل فلش(swf) با Adobe Flash Player 14.0.0.125

فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده فایلهای فلش و کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و ۷ و ۸ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از وبلاگ amirkhani.blogsky.com دریافت نمایید.

***با استفاده از برنامه‌ی Adobe Flash Player for Windows که با نام Windows Flash Player Projector نیز شناخته می‌شود می‌توانید فایل‌های فلش (با پسوند SWF) را بدون نیاز به مرورگرها مشاهده کنید.

امکان دیگر این برنامه تبدیل فایل‌های فلش به فایل اجرایی (با پسوند EXE) می‌باشد.
همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌های فلش خود را امتحان و عیب‌یابی کنید.
 

به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت نرم افزار فلش پلیر برای IP های ایران، وبلاگ amirkhani-download.blogsky.com جدیدترین نسخه فلش پلیر را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.


 ویژگی نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player :

-    افزایش کارایی و بازده نرم افزار
-    ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
-    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
-    افزایش میزان امنیت و کارایی
-    پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
-    نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

دانلود Adobe.Flash.Player برای مرورگرهای Firefox, Netscape,Google Chrome , Safari & Opera


دانلود Adobe.Flash.Playerبرای مرورگرهای Internet Explorer & AOL

دانلود نسخه ی غیر قابل نصب(پرتابل)Adobe.Flash.Player.14 for Windows  


نرم افزار WinThruster ابزاری قدرتمند برای ترمیم و تعمیر و بازیابی رجیستری ویندوز

یکی از نرم افزار کاربردی مفید برای ترمیم رجیستری ویندوز ، نرم افزار WinThruster می باشد ، به کمک این نرم افزار مشکلات و خطاهای رجیستری ویندوز خود را بر طرف نمائید ، دراین نرم افزار هم اسکن رجیستری ویندوز و هم دیفرگ کردن(یکپارچه سازی) رجیستری و بکاپ(پشتیبان) گیری از رجیستری  را شما در اختیار خواهید داشت که برای حل مشکلات و معضلات رجیستری ویندوز ، کمک شایانی می نماید .این برنامه را در ویندوز 8 نیز تست کردم و بسیار مفید فائده بود در لینک دانلود زیر علاوه بر فایل نرم افزار ، فایل کرک یا همان رجیستر آن را را نیز قرار دادم ، که کافی است پس از نصب نرم افزار آن را در پوشه نصب نرم افزار کپی ، پیست(رونوشت برداری و چسباندن) نمائید .

پسورد این فایل زیپ شده : amirkhani-download.blogsky.com می باشد .